Mustafa da bir İnsandır.

kebîkec

İhvan Forum Üye
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
8,082
Tepkime puanı
1,922
Puanları
113
Mustafa'da Bir İnsandır! (Açık Mektup)

Hüseyin Avni Hocadan ehli sünnet dışı görüşleriyle ün yapmış birine hitaben..
Selam hidayete uyanlara olsun….İslamoğlu Mustafa!.. Son zamanlarda duydum ki, Âdem Aleyhisselam’ın meniden yaratıldığını, babasının olduğunuve topraktan yaratılmadığını söylemişsin. Üstelik bunun ayette yer aldığını ve topraktan yaratıldığı inancının İsrailiyyât’a dayandığını da iddia ile Allâh’a iftira ediyormuşsun.İşin ucunun buralara kadar varacağı, yani gelip açık bir Kur’an inkârına ve imansızlığa dayanacağı senin hallerinden, tavırlarından ve yalpalayarak gidişinden belliydi. Bu yolun ucunun buraya çıkacağını gözü olanlar apaçık bir şekilde çok çok öncelerden bile görüyorlardı.Mustafa!.. Nasıl da Allah’dan korkmadan o aslı astarı olmayan saçma düşüncelerini ayetlere dayandırabildin; Allâh’a iftira edebildin?! Demek ki hakiki ilim erbabı olan geçmiş hidayet imamlarını ve Sünnet’i süpürüp çöpe atman bu hezeyanlarına zemin hazırlamak içinmiş. Zırcahil olduğunu ne kadar da açık etmişsin!.Nasıl öyle olmasın ki:İnsan sûresinin ikinci ayeti إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ أَمْشَاجٍ”Şüpheniz olmasın ki biz insanı karışık meniden yarattık” ilahi kelamında yer alanالْإِنْسَانَ “el-insan” kelimesinin başındaki lâm-ı tarif olan الـ’in /el’in cins manasında olduğunu ve bütün insanları içine alacağını o yüzden Âdem’in de bu insanlardan olduğu için topraktan değil, nutfeden/meniden yaratılmış olduğunu iddia etmişsin..Biz de diyoruz ki:Burada farkında olmadan hem mantık ilmini hem Arap dilini hem de İslam dinini ve bu dinin kitabını bilmediğini en üst perdeden ilan etmişsin. Doğrusu senin cahillik miktarının ne kadar olduğunu anlatmak son derece güçtür; zira ucu bucağı görünmemektedir. Ancak biz birkaç madde yazalım ki, harmandan alınan bir avuç, kalanının kıymet ve derecesini bildirsin ve göstersin.


1- Ne gariptir ki, Felsefeci Caner Taslaman bu apaçık mantıkî saçmalamaya şu ana kadar herhangi bir ses çıkarmadı ve çıkarmamaya devam etmektedir!.. Nasıl böyle yapabilir?!.. Oysa bu iddia, Mantık ifadesiyle sonu gelmeyen şeyleri birbirine dayandırmak demek olan ve akli hükmünün muhal ve dolayısıyla batıl olduğu malum bir teselsülü bulundurmaktadır. Şöyle ki: Eğer Âdem aleyhisselâm, bir insan olmakla topraktan yaratılmayıp mutlaka meniden meydana geldiyse ve dolayısıyla bir babası varsa, babasının babası da olmalıdır. Ve bu nihayete kadar böyle gider. Böyle bir iddia akli bir muhal olmanın yanında insanın kadim olduğu yani sonradan yaratılma olmadığı neticesini de doğurur. Bu ise -değil bir müminin- aklı başında sıradan bir insanın bile ortaya atabileceği bir iddia olamaz.


2- Bay Mustafa!.. Âyetteki el-İnsân lafzının başında yer alan el’in cins manası bildirdiğini, dolayısıyla bütün insanları içine alacağını, netice olarak da Âdem aleyhisselam’ın bu bütün içinde olduğunu söylerken nice sebeple ne kadar da kahredici ve güldürücü bir tavır sergilemişsin!..Bu sebepler hakikaten çok fazla ise de işte size bazıları:Birincisi: Bu sözünle önce Arab dilinden habersiz olduğunu bilmeden ortaya koydun.. Çünkü ism-i mevsul olmayan ve lam-i tarif olan el’in çeşitlerinden birisi de evet cins için olmasıdır. Ancak, kimi âlimlere göre cinste sadece mahiyet yahut hakikat mülahazası bulunur, istiğrak yani fertlerin tamamı düşünülmez. Buna göre el’in başına geldiği isimle murat edilen, o ismin fertlerinin tamamı değil, mefhumudur. Kimilerine göre de cins bazen istiğrak ifade edebileceği gibi kimi zaman etmediği de olur.Sen ise cins deyip diğer manalarından biri olan ve bütün fertleri içinde bulundurmak demek olan istiğrak manası veriyorsun. Hâlbuki bu -dilin yeni talebeleri dahi bilirler ki- fertlerin tamamını cins yahut her cins değil, istiğrak veya istiğrak manasındaki cins için olan el’in başına geldiği isimler içine aldırır.İkincisi: Farz-ı muhal bu el, cins değil de istiğrak yahut istiğrak manası bulunduran cins manasında olsaydı bile dilde ve usulde istisna denilen bir ilmi bahis vardır. Yani senin anlayacağın, bir şey umumi ifade edilmesine rağmen hemen ardınca yahut daha sonra gelen bazı harici karine/ipucu ve delillerden hareketle istisnalarının bulunduğu çok olur. Bunu sadece dilden anlayanlar değil, ümmi kocakarılar bile bilir. Nitekim bu çok açık bir husus ise de misal olarak aşağıdaki ayetlerde şöyle buyrulmaktadır:{ إِنَّ الْإِنْسَانَ خُلِقَ هَلُوعًا * إِذَا مَسَّهُ الشَّرُّ جَزُوعًا * وَإِذَا مَسَّهُ الْخَيْرُ مَنُوعًا * إِلَّا الْمُصَلِّينَ * الَّذِينَ هُمْ عَلَى صَلَاتِهِمْ دَائِمُونَ * وَالَّذِينَ فِي أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُومٌ * لِلسَّائِلِ وَالْمَحْرُومِ * وَالَّذِينَ يُصَدِّقُونَ بِيَوْمِ الدِّينِ * وَالَّذِينَ هُمْ مِنْ عَذَابِ رَبِّهِمْ مُشْفِقُونَ * إِنَّ عَذَابَ رَبِّهِمْ غَيْرُ مَأْمُونٍ *وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ }“İnsan, hırsı çok ve sabrı az olarak yaratılmıştır. Ona bir şer/zarar dokunursa çok feryad u figan eden bir varlıktır. Ona bir hayır/mal dokunursa çok pintidir, menedicidir; kimseye bir şey koklatmayandır. Ancak namaz kılanlar bundan müstesnadır, ayrıdır ……”(Mearic:19-29 )Mustafa!.. Senin bu ayetlerden ya haberin yok yahut da bile bile batıl iddian için getirdiğin ayet ile oynamaktasın. Bu iki kötü ihtimalden ikincisi tabii ki birincisinden çok daha kötü.Üçüncüsü: Böyle bir tamimle yani sizin uydurma ifadelerinizle genelleme ile Allâh azze ve celleyi yalanlamanın yanında, İsaaleyhisselam’a da -hâşâ- bir baba bulmak zorunda kalacaksın.Umarım, Yehudilerin iftira ettikleri gibi -hâşâ- “O’nun babası marangoz Yusuf’tur” da demezsin!..Âyette şöyle buyrulmaktadır:{ إِنَّ مَثَلَ عِيسَى عِنْدَ اللَّهِ كَمَثَلِ آدَمَ خَلَقَهُ مِنْ تُرَابٍ}“İsa’nın Allâh katındaki misali, Âdem’in misali gibidir. O’nu (Âdem’i), topraktan yarattı.”(Âli İmrân:59)Bizim Nebîmize de O’na da salat ve selam olsun.Dördüncüsü: Allâh azze ve celle yukarıdaki ayetinde Âdem aleyhisselam’ı -zırdeli olmayan her kesin kolayca anlayacağı bir açıklıkla- topraktan yarattığını haber verdiği halde bu inancı İsrailiyyat’a bağlaman ne demek oluyor? Hakikatlerin karşısında mevzi kazma düşüncesinde olan hemen hemen her bir uyanığın tevessül ettiği ucuz bir itham olan İsrailiyyat karalamasına sarılmışsın. Ne yapmak istiyorsun? Nebî sallallahu aleyhi ve sellem efendimizi mi, yoksa Allâh’ı mı yahut her ikisini mi itham ediyorsun? Kimi yalanlamak peşindesin? Bunu bir açıklasan da merakları ortadan kaldırsan inan çok iyi olur.Beşincisi: Senin bu iddian, insanlık tarihi boyunca değil bir Müslüman âlimden veya cahilden, semavi din mensubu olan hiçbir kimseden işitilmemiştir. Hatta dinleri inkâr edenlerin bir kısmından başka kimseden duyulmamıştır.3- Mustafa!.. Sen buna göre İsa aleyhissem’ın da babasız olduğunu Kur’ân’ın bu ayetine dayanma iddiasıyla inkâr etmek zorundasın.Öyle ya…Allâh İnsan sûresindeki ayette el-İnsân demekle bütün insanları kasdetti.İsa aleyhiselam da bir insandır.Öyleyse, -hâşâ ve kellâ- İsa aleyhiselam da bir babadan gelmiştir.Hâlbuki Rabbimiz şöyle haber veriyor:{ قَالَتْ رَبِّ أَنَّى يَكُونُ لِي وَلَدٌ وَلَمْ يَمْسَسْنِي بَشَرٌ قَالَ كَذَلِكِ اللَّهُ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ }“(Meryem), Ey Rabbim!.. Bana hiçbir beşer dokunmadığı halde çocuğum nasıl olur? dedi. (Cibril de) Rabbin, dileyeceğini işte böyle yaratır. Bir işe hükmederse ona sadece ol der, o da olur, dedi.”(Âli İmrân:47)Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ فَأَرْسَلْنَا إِلَيْهَا رُوحَنَا فَتَمَثَّلَ لَهَا بَشَرًا سَوِيًّا * قَالَتْ إِنِّي أَعُوذُ بِالرَّحْمَنِ مِنْكَ إِنْ كُنْتَ تَقِيًّا * قَالَ إِنَّمَا أَنَا رَسُولُ رَبِّكِ لِأَهَبَ لَكِ غُلَامًا زَكِيًّا * قَالَتْ أَنَّى يَكُونُ لِي غُلَامٌ وَلَمْ يَمْسَسْنِي بَشَرٌ وَلَمْ أَكُ بَغِيًّا}“Hemen akabinde biz O’na (Meryem’e) ruhumuzu (Cebrail’i) gönderdik ve (Cebrail) O’na tastamam bir beşer şekline girdi (ve göründü). (Meryem), senden Rahman’a sığınırım. (Allah’dan) çokça sakınan biriysen (bana dokunma. Melek), ben sadece ve sadece Rabbinin elçisiyim. Sana pak bir oğlan çocuğu hibe etmek için (geldim) dedi. Bana hiçbir beşer dokunmadığı ve zina eden bir kadın da olmadığım halde çocuğum nasıl olur?! dedi. (Meryem: 17-20 )Demek ki İsa aleyhisselam baba menisinden yaratılmamış ve babası yok..Mustafa!.. Umarım, sen de Hıristiyanlar gibi -hâşâ ve kellâ- “İsa aleyhisselam Allah’ın oğludur, babası Allah’dır” demiyorsundur. Yahut -hâşâ- O’nun meleğin menisi olduğuna inanmıyorsundur.Bu halinle sen, sadece pek iyi bildiğin Yahudi temayülü sergilemekle kalmayacak, daha da ileri giderek apaçık Yehudi taraftarlığı yapmış olacak, Hazreti Meryem anamızı -hâşâ- zina ile suçlayan Yehudiler mevkııne düşeceksin.4- Mustafa!.. Eğer başında “el” ilavesi bulunan her el-İnsân lafzı bütün insanları istisnasız içine alıyorsa, birçok ayetten bir kısmı olan şu ayetlere ne diyeceksin?!..{ يَاأَيُّهَا الْإِنْسَانُ مَا غَرَّكَ بِرَبِّكَ الْكَرِيمِ }“Ey İnsan!. Seni kerim olan Rabbinle kim aldattı?. (İnfitar:6)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse Mustafa da birilerince Kerîm olan Rabbiyle aldatılanlardandır.Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ قُتِلَ الْإِنْسَانُ مَا أَكْفَرَهُ }“Geberesi insan. Şaşırtıcı bir kâfirdir (yahut ‘nankördür.’)”(Abese:17)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse, geberesi Mustafa şaşırtıcı bir kâfirdir (yahut ‘nankördür’)!Rabbimiz yine şöyle buyurdu:{ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَظَلُومٌ كَفَّارٌ }“Şüphesiz ki insan elbette çok büyük bir zalimdir ve çok büyük bir kâfirdir (yahut ‘nankördür.’)” (İbrahim:34)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse Mustafa da çok büyük bir zalimdir ve çok büyük bir kâfirdir; yahut nankördür.Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ وَكَانَ الْإِنْسَانُ كَفُورًا }“İnsan çok büyük bir kâfir yahut nankör olmuştur.” (İsra:67)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse Mustafa da çok büyük bir kâfir (yahut nankör) olmuştur.Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{إِنَّ الْإِنْسَانَ لَكَفُورٌ }“Şüphe yok ki insan, elbette çok büyük bir kâfirdir (yahut nankördür.)” (Hac:66)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette “el-İnsan” demekle bütün insanları kasdettiMustafa da bir insandır.Öyleyse Mustafa da şüphe yok ki elbette çok büyük bir kâfirdir (yahut ‘nankördür.’)Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ إِذَا أَذَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنَّا رَحْمَةً فَرِحَ بِهَا وَإِنْ تُصِبْهُمْ سَيِّئَةٌ بِمَا قَدَّمَتْ أَيْدِيهِمْ فَإِنَّ الْإِنْسَانَ كَفُورٌ }“İnsana tarfımızdan bir rahmet tattırırsak onunla sevinir. Onlaraellerinin yapıp takdim ettikleri yüzünden onlara bir kötülük de dokunursa Şüphe yok ki insan elbette çok büyük bir kâfirdir (yahut ‘nankördür.’)” (Şura: 48)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan” demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse Mustafa’ya Allâh tarfından bir rahmet tattırılırsa onunla sevinir; ellerinin yapıp takdim ettiği (işlediği günahlar) yüzünden de ona bir kötülük dokunursa şüphe yok ki o, elbette çok büyük bir kâfirdir (yahut nankördür.)Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ إِنَّ الْإِنْسَانَ خُلِقَ هَلُوعًا إِذَا مَسَّهُ الشَّرُّ جَزُوعًا وَإِذَا مَسَّهُ الْخَيْرُ مَنُوعًا }“Şüphe yok ki insan hırsı çok ve sabrı az olarak yaratılmıştır; ona şer/zarar dokunursa çok feryat eden, bağırıp çağıran ve cıyaklayan biridir. Hayır (menfaat) dokunduğunda da çok pintidir; kimseye bir şey vermez.” (Mearic:19-20-21)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse şüphe yok ki Mustafa da hırsı çok ve sabrı az olarak yaratılmıştır; ona şer/zarar dokunursa çok feryad eden, bağırıp çağıran ve cıyaklayan biridir. Hayır/ menfaat dokunduğunda da çok pintidir; kimseye bir şey vermez.Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ كَلَّا إِنَّ الْإِنْسَانَ لَيَطْغَى أَنْ رَآهُ اسْتَغْنَى }“Hayır, hayır. Hiç şüphesiz ki insan kendini müstağni (kendi kendine yeterli ve başkasına ihtiyaçsız) halde gördüğü için elbette azmaktadır.” (Alak:6-7)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse hiç şüphesiz ki Mustafa, kendini müstağni (kendi kendine yeterli ve başkasına ihtiyaçsız) halde gördüğü için elbette azmaktadır.Rabbimiz yine şöyle buyuruyor:{ إِنَّ الْإِنْسَانَ لِرَبِّهِ لَكَنُودٌ }“Hiç şüphe yok ki insan bilhassa Rabbine karşı elbette çok büyük bir nankördür. (Âdiyat:6)Şimdi burada bir kıyas yapıp şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kasdetti.Mustafa da bir insandır.Öyleyse hiç şüphe yok ki Mustafa, hususan Rabbine karşı elbette çok büyük bir nankördür.Değilse, neden?Yahut şimdi burada bir kıyas yapıp -hâşâ- şöyle mi diyelim?:Allâh bu ayette el-İnsan demekle bütün insanları kastetti..Nebi sallallahu aleyhi ve sellem efendimiz de bir insandır.Öyleyse -hâşâ ve kellâ- Nebi sallallahu aleyhi ve sellem efendimiz de yukarıdaki ayetlerde insan için sayılan vasıfları bulundurmaktadır.Hâşâ ve kellâ.. Binlerce hâşâ ve kellâ..Değilse, ne için?..Ne diyelim?!.. Allâh iman ve akıl versin. Sonumuzu kâmil bir imanla noktalasın.Selâm hidayete tabi olanlara olsun.Son sözümüz salat ve selam, son duamız da elhamdü lillahi Rabbi’l-alemindir…Hüseyin Avni Kansızoğlu
 

alanyali07

Kıdemli Üye
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
6,968
Tepkime puanı
845
Puanları
0
Resmen tekme tokat ağzını burnunu dağıtmış İnsan Mustafa İslamoğlu 'nun :D
 

kebîkec

İhvan Forum Üye
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
8,082
Tepkime puanı
1,922
Puanları
113
Geçenlerde Ebubekir SİFİL hocanın benzer bir videosunu izlemiştim. O'da benzer bir dalış yapmıştı. Kampanya var demekki :)
 

çelebiler

Kıdemli Üye
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
7,457
Tepkime puanı
211
Puanları
0
İnsanların Kuran'ı anlaması din baronlarının ve onları putlaştıran kullarının işlerine gelmiyor tabi tarih boyunca böyle oldu.Allah şerlilerin şerlerinden müslümanları korusun.

LG-D682TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kebîkec

İhvan Forum Üye
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
8,082
Tepkime puanı
1,922
Puanları
113
Kuranı iki ikişi anlamış ama onlarda yanlış anlamış. Biri İslamoğlu öbürü E-dip Yüksel :gl
 

abdullah birisi

Kıdemli Üye
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
10,357
Tepkime puanı
517
Puanları
0
Konum
istanbul
bu tiplerin isimlerini, piyasada ilk rezil edende, cübbeli hocamızdır...nede olsa ilklerin hocası..:)
 

çelebiler

Kıdemli Üye
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
7,457
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Kuranı iki ikişi anlamış ama onlarda yanlış anlamış. Biri İslamoğlu öbürü E-dip Yüksel :gl
Niye şaşırdın insanların çoğu hüsranda değil mi?
Efendileriyle oğünüp kabirlere kadar gidenlerden mi olmak gerekiyor.Tarikatçı birisi gibi

LG-D682TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

adams77

Kanalizasyoncu
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
25,918
Tepkime puanı
2,066
Puanları
113
Konum
Mars
Benim anlamadığım şey, islamoğlu hata yaptı tamam. Bunun kriterini neye göre belirlediğiniz? Hata yaptığının delil ve kanıtını hangi kaynaktan getiriyorsunuz.

Şimdi siz bu soruya cevap vermezsiniz ben ikinci soruyuda sorayım.

Peki sizlerin hz. Muhammed için söyledikleriniz? Nolcek heee nolcek söyleyin heriii


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ALI25

Kıdemli Üye
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Tepkime puanı
106
Puanları
0
Konum
Almanya
Eline saglik yapmis oldugun bu paylasim icin sen sag ol Muallim08 abi.
 

ALI25

Kıdemli Üye
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Tepkime puanı
106
Puanları
0
Konum
Almanya
İnsanların Kuran'ı anlaması din baronlarının ve onları putlaştıran kullarının işlerine gelmiyor tabi tarih boyunca böyle oldu.Allah şerlilerin şerlerinden müslümanları korusun.
Ne alaka bu vede bunlar gibi kisiler meseleyi cok kere saptiyorlar ve ayet-i kerimeleri ve hadis-i serifleri o akil ve mantigina vuruyorlar ve onu o süzgecten eleyip de öyle degerlendiyor bunlar ve onun da bir ehli mi ve bunlarin hangisi bir alim ki böyle türkiyede insan da cok var bu gibi seviyede.
 

ALI25

Kıdemli Üye
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Tepkime puanı
106
Puanları
0
Konum
Almanya
Geçenlerde Ebubekir SİFİL hocanın benzer bir videosunu izlemiştim.O'da benzer bir dalış yapmıştı.Kampanya var demekki:)
Bak ebubekir babam oglu degil bunun hakkinda burda da bir sey bizim arkadas tarafindan da ona denilmisti bende kabul etmedim ve ben ona buna sunada bakmak ve kisi ehli sünnet mi ve hakki diyor mu ve o vakia da gündeme getiriyor mu ve bu iste ölcü olur ve türkiyede böyle az kisi var bilinen olarak adeta sayilacak gibi böyle vakia yi diyecek ve hakki günmede tasiyip getirecek insanlar olaraktan.
 

ALI25

Kıdemli Üye
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Tepkime puanı
106
Puanları
0
Konum
Almanya
Kuranı iki ikişi anlamış ama onlarda yanlış anlamış.Biri İslamoğlu öbürü E-dip Yüksel :gl
Bu ikisinin bilmiyorum neyini seviyorlar veya neyi ne bakip ölcü bir aliyorlar ve bunlar da ister istemez cok seyde o aklina ve mantikina basvuran kimselerden olurlar.
 

ALI25

Kıdemli Üye
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Tepkime puanı
106
Puanları
0
Konum
Almanya
Benim anlamadığım şey,islamoğlu hata yaptı tamam.Bunun kriterini neye göre belirlediğiniz?Hata yaptığının delil ve kanıtını hangi kaynaktan getiriyorsunuz.Şimdi siz bu soruya cevap vermezsiniz ben ikinci soruyuda sorayım.Peki sizlerin hz.Muhammed için söyledikleriniz?Nolcek he nolcek söyleyin heri
Adams77 sen yaziyi okumadin mi veya meseleyi anlamadin mi veya o vakia yi da kavramadin ise bu kusurda sende ve yazi acik ve kesin olarak güzel bir sekilde elle alinip üstünde durulup islenmiss ve o mustafa islamoglu da bir masaya yatirilmistir.

Ve ne diyorsan ve bunun üzerine de suanda konu da bu ve meseleyi alip baska bir yönede cekme ve yazi hakkinda ne diyorsun dogru mu veya yanlis mi onu de ve tek buna konsantere ol o kadar bunuda sana da derim.
 

ALI25

Kıdemli Üye
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Tepkime puanı
106
Puanları
0
Konum
Almanya
Resmen tekme tokat ağzını burnunu dağıtmış İnsan Mustafa İslamoğlu 'nun:D
Ilim var iste ve ilim denilen bir sey de oldumu böyle olmasi gerekir ve güzel yazmis vakia yi ve de o hakki da gündeme getirmis biiznillah.

Bu konuda akil ve mantik da yapmamis ve onlara da basvurmaktan ise de bu meselenin öylede olmadigini kitabullah dan da deliller ile ortaya koymustur.
 

çelebiler

Kıdemli Üye
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
7,457
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Ne alaka bu vede bunlar gibi kisiler meseleyi cok kere saptiyorlar ve ayet-i kerimeleri ve hadis-i serifleri o akil ve mantigina vuruyorlar ve onu o süzgecten eleyip de öyle degerlendiyor bunlar ve onun da bir ehli mi ve bunlarin hangisi bir alim ki böyle türkiyede insan da cok var bu gibi seviyede.

Sen kafanı çalıştırmak istemiyorsan bu senin bileceğin bir iştir.İster aklını kullan ister kullanma kimse bir şey diyemez sonuçlarına katlanacak olan sensin.

Aklı kullanmamayı beğenirken yukarıdaki yazılarıda olduğunu gibi başkaları hakkında kararlar verirken nereni kullanıyorsun merak ediyorum.

LG-D682TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Verda

Gales
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
10,917
Tepkime puanı
1,010
Puanları
0
bu tiplerin isimlerini, piyasada ilk rezil edende, cübbeli hocamızdır...nede olsa ilklerin hocası..:)


Doğru, Cübbeli ve ilkler (yakmayan kefen, nal-ı şerif, sac-ı şerif.....:D) forumda fazlasıyla konuşuldu, bunlara rağmen halen Cübbeli için "mız" iyelik eki kullanıp övünenler de var ya, başımıza taş yağmazsa iyidir :D
 

çelebiler

Kıdemli Üye
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
7,457
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Doğru, Cübbeli ve ilkler (yakmayan kefen, nal-ı şerif, sac-ı şerif.....:D) forumda fazlasıyla konuşuldu, bunlara rağmen halen Cübbeli için "mız" iyelik eki kullanıp övünenler de var ya, başımıza taş yağmazsa iyidir :D
İşleri ile bizzat Allah'ın ilgilendiğini söylediği halde kandırıldığını ve enayilik ettiğini söyleyen de ilk kişi.

LG-D682TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

abdullah birisi

Kıdemli Üye
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
10,357
Tepkime puanı
517
Puanları
0
Konum
istanbul
Doğru, Cübbeli ve ilkler (yakmayan kefen, nal-ı şerif, sac-ı şerif.....:D) forumda fazlasıyla konuşuldu, bunlara rağmen halen Cübbeli için "mız" iyelik eki kullanıp övünenler de var ya, başımıza taş yağmazsa iyidir :D

konuşuldu, konuşulmaya da devam edecek, Nal ı şerif, şerefli nalini demeki saç ı şerifte, bildiğin üzere, şerefli saçı demek, bunlar şerefli olmayacakta, senin benim saçım mı şerefli olacak....

bu kripto isimleri, ilk deşifre ettiği vakit, bizim cenahtan bile, tepkiler gelmişti, şimdi ise, ne kadar doğru bir iş yaptığı ortaya çıkıyor, hocamızın....

bayınıdırın, bir ileri giderek, haşa, Allah geleceği bilmez hezeyanının, aynısını bunlarda söylecekte, vakitleri var daha...
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
Doğru, Cübbeli ve ilkler (yakmayan kefen, nal-ı şerif, sac-ı şerif.....:D) forumda fazlasıyla konuşuldu, bunlara rağmen halen Cübbeli için "mız" iyelik eki kullanıp övünenler de var ya, başımıza taş yağmazsa iyidir :D


Bu konular ile ilgili Cübbeli Hocanın söylediklerini kendi videosundan bir izlesen kardeş... ben de ilk önce cehennemde yanmayacak (haşa) kefen zannetmiştim söylenenlerden...



Bu arada NOT: Ne Cübbeli Ahmet Hocanın taraftarıyım, Ne de Mustafa İ. nun :)
 
Üst