Aleviyyun,
caferi şii bütün alimlerin , ehli beytin küfür dediği inancı savunmaya çalışman sana komiklik olarak yeter.. ☺
"
...
Böylesi bir görüş ilahi peygamberlerin öğretileriyle çelişmekte ve mukaddes İslam dininin en açık ilkelerinin tersinedir. Şia imamları da açıkça bunun küfür olduğunu söylemişlerdir. Memun, İmam Rıza’ya (a.s.) şöyle arz etti: Tenasühe (reenkarnasyon) inanan kimseler hakkında ne buyuruyorsunuz? İmam Rıza (a.s.) bu sorunun cevabında şöyle buyurdu: “Tenasüh’ü (reenkarnasyon) kabul eden ve ona inanan birisi yüce Allah’ı inkar etmiş, cennet ve cehennemin gerçek olmadığını zannetmiştir.”[2]
İmam Sadık (a.s.) da tenasüh’ü (reenkarnasyon) kabul edenler hakkında şöyle buyurmuştur: “Bunlar, cennetin, cehennemin, yeniden dirilişin, olmadığını zannettiler. Kıyamet, onların gözünde, ruhun bir kalıptan çıkıp başka bir kalıba girmesin ibarettir. Eğer birinci kalıpta iyilerden ise dönüşü daha üstün ve daha iyi bir kalıpta, dünyanın en üstün yerinde olacaktır. Ama eğer kötülerden olursa, bazı dört ayaklı zahmet çeken ve yük taşıyan, hayatları zahmet ve çile çekmekle geçen hayvanların kalıplarına gelecek veya geceleri uçan ve kabristanlara alakası olan kötü şekilli küçük kuşların bedenlerinde yer alacaklardır.”[3]
[2] Sefinet-ul Bihar, “Nesh” konusu.
[3] İhticac, Tabersi, c: 2, s: 89.
ehli beyt imamları senin gibi gulatlardan beridir.
Bu gulatlar, Zeyd Bin Zeynelabidin'i isyan için güya destekleyip yolda "Ebubekire ömere düşman ol" deyip sonra bu düşmanlığı göremeyince yarı yolda bırakıp geri dönen gulatlardır.
Onların torunları da elbetteki küfür inançları savunacaklar senin gibi.
mesh gibi reenkarnasyonla ilgisi olmayan bir mevzuyu alıp sanki reenkarnasyonmuş gibi paylaşman da samimiyetsizliğini gözler önüne seriyor.