Alinti Yaptigimiz Yaziyi Bildireyim | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

Alinti Yaptigimiz Yaziyi Bildireyim

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Sietdeki herkesten bir rica diyorum nerden almissaniz onu ilave edin yazinin en altina da veya bunu bir kaynak dan almissanda onu da yazarak göster.Bir misal olarak dan [Islam Ilmihali].

Bir yerden aldiklarin yazi icin de altina yazsinlar söyle [Alinti] veya site adresini kisada olsa eklesinler bir misal olarak dan[islamkent].
 

garip70

Ordinaryus
İhvan Üyesi
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
2,779
Puanları
0
Sietdeki herkesten bir rica diyorum nerden almissaniz onu ilave edin yazinin en altina da veya bunu bir kaynak dan almissanda onu da yazarak göster.Bir misal olarak dan [Islam Ilmihali].

Bir yerden aldiklarin yazi icin de altina yazsinlar söyle [Alinti] veya site adresini kisada olsa eklesinler bir misal olarak dan[islamkent].
Herkes kendinden alıntı yaptığı için kaynağa gerek yok hocam... :)
 

Ebu Computer

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
22,652
Puanları
113
Sayın ALI25 arkadaşımıza katılıyorum.

Bir şey eklersek mümkün olduğu kadar kaynağını delilini göstermek lazım.

Ama alim çok burada...

Herkes alim, herkes fetva makamı...

 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Herkes kendinden alıntı yaptığı için kaynağa gerek yok hocam.:)
Bir misal vereyim sana da anlayip ve kavraman icin.

Sen diyelim bir yazi yazmissin bir yerde kendi siteden de veya birinin sitesinde ve bende gelip ordan o senin yazmis oldugun yazini aliyorum ve bende onu buraya ekliyorum bu yazi yi ben yazmisim gibi bir görüntü cikmiyor mu bizim de karsimiza böyle olunca.
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Sayın ALI25 arkadaşımıza katılıyorum.Bir şey eklersek mümkün olduğu kadar kaynağını delilini göstermek lazım.Ama alim çok burada.Herkes alim,herkes fetva makamı.
Eline saglik sen sag ol Ebu Cumputer kardesim.

Bu söz ve de bana katilman icin beni güne bir daha tasdik ettin cok sukur yüce rabbime.

Vallah söyle diyeyim herkes alim mi onu bilmiyorum bir kisi alim de olsa haddini bilir derim.

Ve bir fetva gibi seyin de ne kadar sorumluluk istedigi bilir kisi alim ise sayet.

 

garip70

Ordinaryus
İhvan Üyesi
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
2,779
Puanları
0
Bir misal vereyim sana da anlayip ve kavraman icin.

Sen diyelim bir yazi yazmissin bir yerde kendi siteden de veya birinin sitesinde ve bende gelip ordan o senin yazmis oldugun yazini aliyorum ve bende onu buraya ekliyorum bu yazi yi ben yazmisim gibi bir görüntü cikmiyor mu bizim de karsimiza böyle olunca.
Şakadan anlarsınız sanmıştım ama şakadan anlamıyorsunuz anladığım kadarıyla... :)




Neyse boşverin...
Sizin anlayacağınız şekliyle yazayım: Haklısınız. Alıntı yapılan kaynağı belirtmek her şeyden önce emeğe saygıdır. Ayrıca kul hakkına da girmemiş olursunuz... Selametle...
 

hirahos

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Puanları
83
Yaş
51
Şakadan anlarsınız sanmıştım ama şakadan anlamıyorsunuz anladığım kadarıyla... :)




Neyse boşverin...
Sizin anlayacağınız şekliyle yazayım: Haklısınız. Alıntı yapılan kaynağı belirtmek her şeyden önce emeğe saygıdır. Ayrıca kul hakkına da girmemiş olursunuz... Selametle...
Ali abinin Türkçesi bazen zayıf kalıyor. Dış ülkede yaşamakta... İrtibatsızlık ondan.
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Şakadan anlarsınız sanmıştım ama şakadan anlamıyorsunuz anladığım kadarıyla.:)
Malesef benim de yapim bu $aka dan anlamaz ve cok sukur yüce rabbime $aka da yapmaz ve de yapmamaya da cali$irim biiznillah.

Sorun degil saglik olsun ne de olsa insanlar farkli farkli dirlar.
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
garip70 Neyse boşverin.Sizin anlayacağınız şekliyle yazayım:Haklısınız.Alıntı yapılan kaynağı belirtmek her şeyden önce emeğe saygıdır.Ayrıca kul hakkına da girmemiş olursunuz. Selametle.

Neyse dedin tamam aldim kabul ettim.

Sende $uanda benim demek istedigimi yazmissin eline saglik sen sag ol Garip70.

Ve aleykum selam.
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Ali abinin Türkçesi bazen zayıf kalıyor.Dış ülkede yaşamakta.İrtibatsızlık ondan.
Hirahos abi tamam olarak neden oldugu bilmiyorum insanlarla konu$urken sorun yok i$ yazida burda site de olabiliyor ve zaten söz de yazi da ki gibi olur mu.
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
İlginç ve güzel bir insan. Maşallah.Allah derecesini artırsın.
Estahfurullah o güzel olan sensin ve senin bir bakisin olur abim.

$uanda ister istemez bir ifade edeyim duygulandim cok sukur o yüce rabbime insani öyle bir yaratmis ve de onu güzel olarak donatmis.

Sen sag ol abim bu güzel söz ve etmis oldugun dua´nada Amin insallah ecmain diyorum.



 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Hirahos abim aklimda iken gündüz den beri onu bir diyeyim ve senin musaadenle said nursi hakkinda bir konu acsam 2 yada 3 kadar kisi ilave etsem sizlerede sorular sorsam olur mu az da olsa ona dair.
 

garip70

Ordinaryus
İhvan Üyesi
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
2,779
Puanları
0
$uanda tek sukut etmek istedim af edersiniz ter basti ben ali$ik degilim böyle bir söze.
Yanlış anlamayın iyi anlamda söyledim. Pek tanıdığım insanlara benzemiyorsunuz. Farklısınız... İçiniz dışınız bir... Neyseniz osunuz... İçinizde art niyet yok... Saf ve temiz... Böyle insanlar hala kaldı mı diyecem ama sizi görünce var olduğunu anladım...
Dualarınızı beklerim kardeşim...
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Yanlış anlamayın iyi anlamda söyledim.Pek tanıdığım insanlara benzemiyorsunuz. Farklısınız.İçiniz dışınız bir.Neyseniz osunuz.İçinizde art niyet yok.Saf ve temiz.Böyle insanlar hala kaldı mı diyecem ama sizi görünce var olduğunu anladım.Dualarınızı beklerim kardeşim.
Bu bizden degil o yüce yaraticidan olur ona hamd olsun verdigine ve yapmis olduguna.

Kardesim insanlar da zamanla tanir ve bilib,anlanir.

Insan ici disi bir olmadiktan sonra neye yarar bir misal olarak koyun postu giymis kurt a benzemez mi o zaman.

Insan dedin mi harbi ve bir dobra olur böyle olmasa insan hakki ve dogru bir sözü söyleyebilir mi demek ki olmamiz gerektigi gibi olursak insan gibi insan oluruz.

Estahfurullah böyle dendigimi kendimi alcatasim geliyor.

Siradan bir insanim her beser gibi bu da bir fani simdi su alem de misafir.

Ben sevmiyorum böyle güzel sözleri bunlari da okuyacak ve duyacak kisiler yerin altina girdiler onlar o eli öpülecek büyük insanlar ve ehli sünnet ulemasi idiler.

Yüce rabbim senin o gönlüne göre sana vermesini dilerim sen sag ol ve daim olasin burda insallah.




 

hirahos

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Puanları
83
Yaş
51
Hirahos abim aklimda iken gündüz den beri onu bir diyeyim ve senin musaadenle said nursi hakkinda bir konu acsam 2 yada 3 kadar kisi ilave etsem sizlerede sorular sorsam olur mu az da olsa ona dair.
Olur abim, baş üstüne, dilimiz gücümüz nispetinde...
 

ALI25

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
7,509
Puanları
48
Olur abim,baş üstüne,dilimiz gücümüz nispetinde.
Ilkönce $unu bir ifade edeyim burda sitede kimler Said Nursi taraftari oldugunu bilmiyorum ve tek gördügüm kadariyla birkac tane gibi kisi var benim acimdan ve yazilarindan cikardigim.

Hirahos abim aksamdan önce oturdum salondaki masa ya ve aklimdan gecenleri bu konuda cikardim niyyetim 5 yada 10 gibi ilkönce soru sormak idi.

Bu sözümü kabul ettigin icin sen sag ol abim ve o basin da var olsun yüce rabbim dilinede kuvvet versin insallah.

 
Üst