İş ilanları (Engelli memur sınavı)

girdap

Ordinaryus
Katılım
8 Şub 2007
Mesajlar
2,541
Tepkime puanı
252
Puanları
0
Tecrübesiz işçi arayan yok mu abla? :)
Her yer deneyim istiyor, ya hu insanlar deneyimi nerde kazanacaklar, alın yetiştirin ki deneyimli olsunlar işte..
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
İş ilanları

Toprak Mahsulleri Ofisi Teftiş Kurulu Başkanlığının sınava ilişkin duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı. Ayrıca bazı üniversitelere akademik personel alımı da yapılacak.



Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Genel Müdürlüğü sınavla, toplam 8 müfettiş yardımcısı alacak.
Duyuruya göre sınav, 8 Ocak 2011 tarihinde Ankara'da gerçekleştirilecek.
Adaylar başvurularını, 22 Kasım 2010 tarihinde saat 17.00'ye kadar Toprak Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğüne yapacak.
Müfettiş yardımcılığı sınavına, ÖSYM tarafından 10-11 Temmuz 2010 veya 27-28 Haziran 2009 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP8 puan türünden 70 ve daha üzeri puan alan adaylar arasından yapılacak başvurularda, en yüksek puan sıralamasına göre ilk 160 kişi içerisinde veya 160. kişi ile aynı puanı almış bulunan adaylar katılabilecek.
Ayrıca Türkiye'deki hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler, ziraat fakülteleri ile en az 4 akademik yıl eğitimle lisans diploması veren ve yukarıda belirtilen fakültelere eşitliği yetkili makamlarca kabul edilen, yurt dışındaki benzeri eğitim kurumlarından birisini bitirmiş olmak da adaylarda aranacak şartlar arasında yer almakta.
Sınava katılabilme şartlarını taşıyan adaylar, 6 Aralık 2010 tarihinde www.tmo.gov.tr adresinden duyurulacak.
AKADEMİK PERSONEL ALIMI
Bu arada ODTÜ Rektörlüğü, çeşitli fakültelerde istihdam edilmek üzere 4 profesör, 1 doçent ve 8 yardımcı doçent alacak.
Resmi Gazetede yer alan duyuruya göre profesör ve doçentler daimi statüde görev yapacak.
ODTÜ'de İngilizce eğitim yapıldığından adayların, eğitim, araştırma yapacak ve yaptıracak düzeyde İngilizce bilmeleri gerekli olup, halen Üniversitede öğretim görevlisi veya öğretim üyesi olarak görev yapanlar hariç, diğer adayların minimum KPDS/ÜDS'den 85, TOEFL-IBT'den 102, TOEFL-PBT VE TWE'den 610 ve 5, IELTS'den 7.5, ODTÜ YDYO-İYS'den 80 puanlardan birine sahip olmaları istenecek.
İngilizce sınavlarının sonuçlarının süresi üç yıl. Bu sınavların dışındaki sınav sonuçları kabul edilmeyecek.
Başvuru aşamasında, KPDS/ÜDS sınav sonucu getirmiş olan adaylara, ayrıca İngilizce yazma becerilerini ölçen bir sınav yapılacak.
İstenilen asgari İngilizce sınav puanına sahip olan adaylar, üniversitede İngilizce mülakata alınacak.
Adaylar başvurularını, 15 gün içinde ODTÜ Rektörlüğünün ilgili birimlerine şahsen yapacak.
Posta ile yapılan müracaatlar ise kabul edilmeyecek.
ODTÜ tarafından alınacak olan öğretim elemanlarının görev yapacağı fakülteler ile alanları ve sayıları şöyle:
''Fen edebiyat fakültesinin matematik bölümü sayısal analiz alanı (1 yardımcı doçent),
Kimya bölümü organik kimya, biyokimya ve organometalik kimya alanı (1 yardımcı doçent),
Psikoloji bölümü deneysel psikoloji alanı (1 profesör),
Fizik bölümü matematiksel fizik alanı (1 profesör),
Fizik bölümü deneysel katıhal fiziği alanı (1 yardımcı doçent),
Mimarlık fakültesinin mimarlık bölümü mimarlık temel eğitim kuramı ve tasarımı, mimarlık kültürüne giriş ve kuramları alanı (1 doçent),
Mühendislik Fakültesinin makine mühendisliği bölümü İmalat Konstrüksiyon alanı (1 profesör),
Çevre mühendisliği bölümü su kaynakları ve havza yönetimi alanı (1 yardımcı doçent),
Bilgisayar mühendisliği bölümü bilgisayar grafiği ve yüksek dinamik aralıklı görüntü işleme alanı (1 yardımcı doçent),
Gıda mühendisliği bölümü gıda mikrobiyolojisi alanı (1 yardımcı doçent),
İşletme fakültesinin işletme bölümü nicel karar alanı (1 yardımcı doçent),
İktisat bölümü iktisat tarihi alanı (1 profesör),
Eğitim Fakültesinin yabancı diller eğitimi bölümü İngiliz dili eğitimi alanı (1 yardımcı doçent)''
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
özürlü memur alım ilanı...

2010 yılı 3. dönem özürlü memur alım ilanı

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun değişik 53 üncü maddesine göre, 2010 yılının 3. dönem özürlü memur alım ilanı yayımlandı. 3. dönem ilanında toplam 209 kadro yer aldı. Pek çok ilde aşağıdaki tarihlerde başvuru yapılabilecek...

KURUMU ADEDİ BAŞVURU YERİ VE TARİHİ
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI 57 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığı İnönü Bulvarı No:42 Emek/ANKARA
GENELKURMAY BAŞKANLIĞI 20 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- GATA Misafirhane Müdürlüğü-Etlik/ANKARA
DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI 16 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Deniz Eğitim ve Öğretim Komutanlığı İnsan Kaynakları Değerlendirme Başkanlığı-Beylerbeyi/İSTANBUL
JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞI 11 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Jandarma Genel Komutanlığı Personel Başkanlığı Personel Temin Şube Müdürlüğü 06100 Bakanlıklar/ANKARA
SOSYAL HİZMETLER VE ÇOCUK ESİRGEME KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 25 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Denizli, Diyarbakır, İstanbul, Kocaeli, ve Trabzon İl Sosyal Hizmetler Müdürlükleri
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 6 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Karadeniz Teknik Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı/TRABZON
EGE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 25 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Ege Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı-Bornova/İZMİR
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 6 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Dumlupınar Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı- Merkez Kampusu /KÜTAHYA
ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 3 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı- Merkez /ARDAHAN
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 6 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Ahi Evran Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı/KIRŞEHİR
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Giresun Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı- Nizamiye Mah. Mumcular Sokak No:1/1-GİRESUN
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 4 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Şırnak Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı/ŞIRNAK
MUĞLA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 6 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Muğla Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı Kötekli Kampusu/MUĞLA
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2 27/10/ 2010-11 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı/ADIYAMAN
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 5 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Karabük Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı/KARABÜK
GAZİANTEP İL ÖZEL İDARESİ 3 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Gaziantep İl Özel İdaresi İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı/ GAZİANTEP
AMASYA İL ÖZEL İDARESİ 2 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Amasya İl Özel İdaresi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü/AMASYA
NİĞDE BELEDİYE BAŞKANLIĞI 3 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Niğde Belediye Başkanlığı İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü/NİĞDE
BURSA İLİ İNEGÖL BELEDİYE BAŞKANLIĞI 5 01/11/ 2010-15 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar-İnegöl Belediye Başkanlığı İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü Nuri Doğrul Cad. No:1-İnegöl/BURSA
BALIKESİR İLİ GÖNEN BELEDİYE BAŞKANLIĞI 2 25/10/ 2010-08 /11/2010 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar- Gönen Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü- Gönen/BALIKESİR
TOPLAM 209
I-EĞİTİM DURUMLARI İTİBARİYLE

İLKÖĞRETİM(ORTAOKUL) MEZUNLARININ BAŞVURU YAPABİLECEĞİ KADROLAR

ORTAÖĞRETİM MEZUNLARININ BAŞVURU YAPABİLECEĞİ KADROLAR
(Bu bölümde “En Az” ibaresinin geçtiği kadrolara

Önlisans, Meslek Yüksekokulu ve Lisans mezunları da başvurabilecektir.)

ÖNLİSANS VEYA MESLEK YÜKSEKOKULU MEZUNLARININ BAŞVURU YAPABİLECEĞİ KADROLAR
(Bu bölümde “En Az” ibaresinin geçtiği kadrolara Lisans mezunları da başvurabilecektir.)

LİSANS MEZUNLARININ BAŞVURU YAPABİLECEĞİ KADROLAR

II-BAŞVURU VE SINAV YERLERİ

Başvuru ve Sınav Yerlerini Görmek için tıklayınız.
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
Müfettiş Yardımcılığı Sınavı

ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN

MÜFETTİŞ YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAV İLANI

Genel Müdürlüğümüz Teftiş Kurulu Başkanlığında görevlendirilmek üzere boş bulunan 8. Derece 15 adet Müfettiş Yardımcısı kadroları için yazılı ve sözlü sınavla Müfettiş Yardımcısı alınacaktır. Alınacak Müfettiş Yardımcılarının meslek grupları itibariyle dağılımı aşağıdaki şekildedir.


I.Grup: Orman Fakültesi Orman Mühendisliği Bölümü mezunlarından, 10 adet
2.Grup: Hukuk Fakültesi mezunlarından, 2 adet

3.Grup: Siyasal Bilgiler, İktisat, İşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunlarından, 3 adet


1-SINAVA KATILMA ŞARTLARI
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 48. Maddesinde yazılı niteliklere sahip olmak,

b) 01 Ocak 2010 tarihi itibariyle 30 yaşını doldurmamış olmak, (01.01.1980 ve daha sonra doğanlar sınava girebileceklerdir. Askerliğini yapmış olanlar için bu tarih 01.01.1978 dir.)

c) Askerliğini yapmış ya da erteletmiş olmak veya askerlikle ilişkisi olmamak, (erkek adaylar için)

d) Sicil, tutum ve davranışları yönünden Müfettişliğe engel bir durumu olmamak,

e) Sağlıkla ilgili görevini devamlı yapmaya engel bir durumu olmamak,

f) En az dört yıllık lisans eğitimi veren Orman, Hukuk, İktisat, Siyasal Bilgiler, İşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri veya bunlara denkliği yetkili Makamlarca kabul edilen yurtiçi veya yurt dışındaki fakülte veya yüksek okullardan birini bitirmiş olmak,
g) ÖSYM tarafından 27-28 Haziran 2009 ve 10-11- Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuçlarına göre;
Orman Fakültesini bitirmiş adaylar için KPSSP3, Hukuk Fakültesini bitirmiş adaylar için KPSSP 62, Siyasal Bilgiler, iktisat, İşletme, iktisadi ve idari Bilimler Fakültelerini bitirmiş adaylar için KPSSP 57 puan türünden 80 ve daha yüksek puanı olan adaylar arasında yapılacak başvurularda; puan sıralamasına göre en yüksek puanı almış Orman Fakültesini bitirmiş adayların ilk 200, Hukuk Fakültesini bitirmiş adayların ilk 40, Siyasal Bilgiler, İktisat, işletme ve iktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerini bitirmiş adayların ilk 60' inin içerisinde bulunmak, (Her üç grup da son sıradaki adaylar ile aynı puana sahip olan adaylar da sınava kabul edilirler.)
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
2-BAŞVURU SIRASINDA İSTENİLEN BELGELER
Sınava girmek isteyen adayların,www.ogm.gov.tr internet adresinden veya Orman Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Başkanlığı Gazi Tesisleri 2 Nolu Bina Gazi-ANKARA adresinden temin edecekleri Aday Başvuru Formunu doldurduktan sonra,bu forma;
a) Diploma veya Mezuniyet Belgesinin aslı veya Kurumca onaylanmış örneği,
b) iki adet yeni çekilmiş 4,5x6 ebadında vesikalık fotoğraf,
c) KPSS sonuç belgesinin aslı veya Kurumca onaylanmış örneği,

d) Orman Genel Müdürlüğü Döner Sermaye Merkez Şube Müdürlüğünün TC Ziraat Bankası A.O.Ç. Şubesi nezdindeki 6288169-5001 numaralı hesabına sınava katılım payı olarak 50.-TL. yatırıldığına dair banka dekontunun aslını da ekleyerek başvurularını, sınav ilanının yapıldığı tarihten itibaren en geç 25.KASIM. 2010 günü mesai saati bitimine (saat 18:00) kadar yukarıda yazılı adrese şahsen yada en geç belirtilen tarihte Teftiş Kurulu Başkanlığının eline geçecek şekilde Posta ile yapabileceklerdir.Bu tarihten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Eksik belge ve bilgilerle yapılan başvurular işleme konulmayacaktır.

Başvuruları kabul edildiği halde sınava girmeyenler ile şartları uymadığı halde başvuru yapanlar veya eksik belge ve bilgilerle başvuru yapanlardan alınan sınav katkı payları iade edilmeyecektir. Sınava girmeye hak kazanamayan diğer adayların sınav katkı payları ise talepleri halinde kendilerine iade edilecektir.

Adaylardan istenilen belgelerin asıllarının ibraz edilmesi halinde, fotokopileri Kurum yetkililerince tasdik edilecek ve belgelerin asılları adaylara iade edilecektir. (Posta yolu ile başvuru yapacak adaylar ise, istenilen belgelerin noter onaylı suretlerini gönderebilirler ya da asıllarını göndermeleri durumunda fotokopileri Kurum yetkililerince tasdik edildikten sonra asılları kendilerine iade edilecektir.)

Yazılı sınavda başarı gösteren adaylardan sözlü sınava girmeden önce aşağıdaki belgeler istenir.

a- Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir sağlık probleminin olmadığına dair yazılı beyanı,

b- Erkek adayların askerlikle ilişiği bulunmadığına dair yazılı beyanı,

c- 4,5x6 cm boyutlarında yeni çekilmiş 6 adet fotoğraf

d- Sabıka kaydı olmadığına dair yazılı beyanı

e- Yazılı Özgeçmiş,

f- T.C.Kimlik Numarası beyanı,

3-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SINAVA ÇAĞRI

Başvuruda bulunan adaylar arasından puan sırası en yüksek olanlardan başlamak üzere her grup için belirlenen Müfettiş Yardımcısı kadro sayısının 20 (Yirmi) katı aday yazılı sınava çağrılacaktır. (Eşit puan almaları nedeniyle son sıradaki aday sayısının birden fazla olması halinde bu puana sahip adayların tümü sınava çağrılacaktır.)

Yazılı sınava girmeye hak kazanan adaylar Kurumun www.ogm.gov.tr internet adresinde ilan olunacak ve bu adayların "Sınav Giriş Belgesi" aday başvuru formunda belirttikleri adreslerine iadeli taahhütlü olarak gönderilecektir.

4-YAZILI SINAV TARİHİ VE YERİ

Yazılı sınav; 11.12.2010 tarihinde Gazi Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Dö-gol caddesi İncitaşı sokak No:4 (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kampusü)Beşevler-ANKARA adresinde iki oturumda gerçekleştirilecek olup adayların Alan bilgisi sınavı 10:00-12:00 saatleri arasında.Genel Kül-tür-Genel Yetenek,Yabancı Dil ve Kompozisyon sınavları ise 14:00-15:30 saatleri] arasında yapılacaktır. Adaylar, Sınav Giriş Belgesi ile fotoğraflı ve onaylı kimlik belgesi (Nüfus cüzdanı, Sürücü belgesi) kontrol edildikten sonra sınava alınacaktır. Adaylar istendiğinde bu belgeleri sınav görevlilerine ibraz etmekle yükümlüdür

5-SINAV ŞEKLİ VE KONULARI
Giriş sınavı yazılı ve sözlü sınav aşamalarından oluşur. Yazılı sınav konuları:

I.Grup: Orman Fakültesi Mezunu Adaylar için;

a Amenajman, Harita ve Fotogrametri,

b- Ormancılık Politikası ve Orman Ekonomisi,

c- Silvikültür ve Ağaçlandırma,

d- Orman Koruma, İnşaat ve Transport,

e- Genel Kültür-Genel Yetenek,

f- Yabancı Dil,

g- Kompozisyon,

2.Grup: Hukuk Fakültesi Mezunu Adaylar için;

a- Ceza hukuku,

b- Medeni ve Borçlar Hukuku,

c- Ticaret ve icra İflas Hukuku,

d- Anayasa ve idare Hukuku,

e- Genel Kültür-Genel Yetenek,

f- Yabancı Dil,

g- Kompozisyon,

3.Grup: Siyasal Bilgilerjşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri mezunu Adaylar için;

a- Maliye (Maliye Politikası, Kamu Bütçesi),

b- Ekonomi (Mikro Ekonomi, Makro Ekonomi),

c- işletme (Genel İşletme, işletme Yönetimi, işletme Finansmanı)

d- Muhasebe(Finansal Analiz, Genel Muhasebe),

e- Genel Kültür-Genel Yetenek,

f- Yabancı Dil,

g- Kompozisyon,

Yazılı sınav;Alan Bilgisi, Genel Kültür-Genel Yetenek ve Yabancı Dil (İngilizce, Almanca, Fransızca) konularında test usulü, kompozisyon konusunda ise klasik usulde yapılacaktır.

Genel Kültür-Genel Yetenek, Yabancı Dil ve Kompozisyon sınav soruları tüm gruplar için ortak olacaktır.

Yazılı sınavda başarı gösteren adaylar daha sonra belirtilecek yer ve tarihte sözlü sınava tabi tutulacakır.Sözlü sınavda adayların yazılı sınav konuları ve genel kültür konularındaki bilgilerinin yanında; zeka, muhakeme, ifade ve konuşma yetenekleri de değerlendirilecektir.Bu aşamada adayın Kompozisyon yazılı sınavında aldığı puan sözlü sınav notunun hesaplanmasında dikkate alınacaktır.
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45


Dış Ticaret Müsteşarlığı 4 stajyer dış ticaret kontrolörü, Bursa Yenişehir Belediyesi ise kapalı mekan, dar alan ve yükseklik gibi fobileri olmayan 5 itfaiye eri alımında bulunacak.
Elektrik Üretim A.Ş., Orman Genel Müdürlüğü ile Dış Ticaret Müsteşarlığının alımları ilişkin duyuruları Resmi Gazetede, Bursa Yenişehir Belediyesinin duyurusu ise çeşitli gazetelerde yayımlandı.
Elektrik Üretim A.Ş. Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Başkanlığına sınav ile 5 idari, 5 teknik (2 makine mühendisi, 1 elektrik veya elektrik elektronik mühendisi, 1 endüstri mühendisi, 1 inşaat mühendisi) olmak üzere 10 müfettiş yardımcısı alınacak.
Sınav, 18 Aralık 2010 Cumartesi günü Ankara Beşevler'de bulunan Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kampüsünde gerçekleştirilecek.
Sınava, ÖSYM tarafından 27-28 Haziran 2009 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS - A Grubu ve Öğretmenlik) veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme sınavı (KPSS - Lisans) sonucuna göre, idari müfettiş yardımcılığı için başvuracak adayların, KPSSP 39 puan türünden 80 ve daha yüksek puan almış olmaları, teknik müfettiş yardımcılığı içinse adayların KPSSP 5 puan türünden 80 ve daha yüksek puan almış olmaları şartı aranacak.
İdari müfettiş yardımcılığı için en az dört yıl eğitim veren hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari Bilimler fakülteleri ile en az dört yıl eğitim veren ve bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yerli veya yabancı fakültelerden birini bitirmiş olmak adaylardan istenecek şartlar arasında yer almakta.
Teknik müfettiş yardımcılığı adaylarda ise makine, elektrik veya elektrik elektronik, endüstri, inşaat mühendisi yetiştiren ve en az dört yıl eğitim veren fakülteler ile en az dört yıl eğitim veren ve bunlara denkliği yetkili makamca kabul edilen ve belirtilen branşlardaki mühendisleri yetiştiren yerli veya yabancı fakültelerden birini bitirmiş olmaları istenecek.
Başvurular, 26 Kasım 2010 Cuma günü saat 14.30'a kadar Elektrik Üretim A.Ş. Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığına yapılacak.


-ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 15 MÜFETTİŞ YARDIMCISI ALACAK-
Orman Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Başkanlığında görevlendirilmek üzere yazılı ve sözlü sınavla 15 müfettiş yardımcısı alacak.
Buna göre 1.grupta orman fakültesi orman mühendisliği bölümü mezunlarından 10, 2. grupta hukuk fakültesi mezunlarından 2, 3. grupta siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakültesi mezunlarından 3 müfettiş yardımcısı alınacak.
Yazılı sınav, 11 Aralık 2010 tarihinde Ankara'da Gazi Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğünde yapılacak.
Sınava en az dört yıllık lisans eğitimi veren orman, hukuk, iktisat, siyasal bilgiler, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri veya bunlara denkliği yetkili Makamlarca kabul edilen yurtiçi veya yurt dışındaki fakülte veya yüksek okullardan birini bitirmiş olanlar katılabilecek.
Ayrıca adaylarda ÖSYM tarafından 27-28 Haziran 2009 ve 10-11- Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuçlarına göre söz konusu gruplara göre istenen puanlara almış olmaları şartı aranacak.
Başvurular, 25 KAsım 2010 tarihinde mesai saati sonuna kadar Teftiş Kurulu Başkanlığına yapılacak.
Yazılı sınavda başarı gösteren adaylar daha sonra belirtilecek yer ve tarihte sözlü sınava tabi tutulacak.
-DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI 4 STAJYER DIŞ TİCARET KONTROLÖRÜ ALACAK-
Dış Ticaret Müsteşarlığı Dış Ticaret Kontrolörleri Kurulu Başkanlığı ise sınavla 4 stajyer dış ticaret kontrolörü alacak.
Sınav, 18-19 Aralık 2010 tarihlerinde Ankara'da Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuçlarına göre, Dış Ticaret Kontrolörleri Kurulu Başkanlığınca yazılı ve sözlü olarak yapılacak.
Sınava, ÖSYM tarafından 27-28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavına göre KPSS P-40 puan türünden 80 ve üstünde puan almış olan adaylar katılabilecek.
Ayrıca adaylarda hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakültelerinden ya da en az dört yıl eğitim veren ve eğitim programları itibariyle bunlara denkliği yetkili makamlar tarafından kabul olunan yerli ve yabancı öğretim kurumlarından birini bitirmiş olmaları istenecek.
Başvurular en geç, 2 Aralık 2010 Perşembe günü saat 17.00’ye kadar Ankara'daki Kurul Başkanlığına yapılacak.
-BURSA YENİŞEHİR BELEDİYESİ İTFAİYE ERİ ALACAK-
Bursa Yenişehir Belediye Başkanlığı sözlü sınavla erkek veya bayan kapalı mekan, dar alan ve yükseklik gibi fobisi olmayan 5 itfaiye eri alacak.
Yenişehir Belediyesinin gazetelerde yer alan duyurusuna göre sınava, Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) girmiş ve KPSSP32010 puan türünden, belediye sınav komisyonunca belirlenen 60 taban puanı almış lisans mezunu adaylar katılabilecek.
Sınav, Bursa Yenişehir Belediye binasında 11 Kasım 2010 tarihinde saat 9.00'da sözlü mülakat ve dayanıklılık testi olarak yapılacak.
Başvurular, 8 Kasım 2010 tarihinde saat 8.30'da başlayacak (Bursa Yenişehir Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü) ve aynı gün saat 16.30'da sona erecek. (Başvurular şahsen yapılacak)
Adaylarda 657 sayılı Kanunun ilgili maddesindeki genel şartların yanı sıra, sağlık açısından kapalı mekan, dar alan ve yükseklik gibi fobisi olmamak kaydıyla, itfaiye teşkilatının çalışma şartlarına uygun olmak, tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak kaydıyla erkeklerde en az 1.67 metre, kadınlarda en az 1.60 metre boyunda olmak gibi şartlar aranacak.
-AKADEMİK PERSONEL ALIMI-
Bu arada Düzce Üniversitesi Rektörlüğü, çeşitli fakültelerde istihdam edilmek üzere 1 profesör 3 doçent ve 20 yardımcı doçent alacak.
Düzce Üniversitesi Rektörlüğünün öğretim üyesi alımına ilişkin duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
Duyuruya göre profesör ve doçent kadroları devamlı statüde olacak.
Yardımcı doçent adaylarının yabancı dil sınavı, 15 Aralık 2010 tarihide saat 13.00'te rektörlük binasında yapılacak.
Adaylar başvurularını 15 gün içinde şahsen, Düzce Üniversitesi Rektörlüğüne yapacak.
Alınacak olan öğretim üyelerinin görev yapacağı fakülteler ve dalları şöyle:
''Fen edebiyat fakültesi-matematik (1 yardımcı doçent, 1 doçent),
Türk Dili ve Edebiyatı-teknoloji fakültesi (10 yardımcı doçent, 1 doçent),
Tıp Fakültesi-cerrahi, temel ve dahili tıp bilimleri (1 doçent, 4 yardımcı doçent),
Mühendislik Fakültesi-çevre mühendisliği (1 yardımcı doçent),
Sağlık Yüksek Okulu (1 profesör, 2 yardımcı doçent),
Akçakoca Meslek Yüksekokulu Kaynaşlı Meslek Yüksek Okulu (1 yardımcı doçent=,
Gümüşova Meslek Yüksekokulu (1 yardımcı doçent)''
AA
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Bor işletmesine 100 işçi alımı yapılacak

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü bünyesinde Kütahya'nın Emet ilçesinde faaliyet gösteren Emet Bor İşletmesinde istihdam edilmek üzere 110 işçi alınacak.


AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Emet Bor İşletmesince inşaatına devam edilen ikinci borik asit ünitesi, gelecek yılın ilk üç ayı içerisinde üretime başlayacak.
İkinci borik asit ünitesinde çalıştırılacak toplam 110 işçi için adayların başvuruları, Türkiye İş Kurumu (İş-Kur) Kütahya İl Müdürlüğünce 15 Kasımda mesai bitimine kadar kabul edilecek.
Lise ve dengi ortaöğretim kurumlarından mezun adaylar arasından elektrik branşında 7, kimya branşında 60, metal branşında 5, tesviye ve bilişim teknolojisi branşlarında birer olmak üzere 74 kişi, meslek yüksekokullarının önlisans programları mezunları arasından ise kimya branşında 21, maden branşında 6, makine, bilgisayar, otomasyon, elektronik branşlarında ikişer, elektrik branşında bir olmak üzere 36 kişi istihdam edilecek.
2008'de yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında (KPSS) ilgili puan türlerinde en az 60 puan alan ve Kütahya il merkezi ya da ilçelerinde ikamet eden kişilerin müracaat edebileceği işçi alımıyla ilgili ayrıntılı bilgiye, İş-Kur'un ''www.iskur.gov.tr'' internet sitesinden ulaşılabiliyor.
AA
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Müfettiş yardımcısı almak için sınav yapılacak (EÜAŞ)

Elektrik Üretim A.Ş. (EÜAŞ) Genel Müdürlüğü ile Ankara Büyükşehir Belediyesi müfettiş yardımcısı alacak.


Ankara Büyükşehir Belediyesi Teftiş Kurulu Başkanlığının duyurusu Resmi Gazetede, EÜAŞ Genel Müdürlüğünün duyurusu ise bazı gazetelerde yayımlandı.
Duyuruya göre, Ankara Büyükşehir Belediyesi Teftiş Kurulu Başkanlığının sınavı, 11 Aralık 2010 tarihinde saat 09.30 ile 16.30 arasında Ankara Büyükşehir Belediyesinde gerçekleştirilecek.
Sınava, ÖSYM tarafından 27-28 Haziran 2009 ve 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) lisans (A) Grubunda, (KPSSP 65) bölümünden 70 ve daha yukarı puan almış adaylar katılabilecek.
Ayrıca adaylarda, üniversitelerin hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme ve idari bilimler fakülteleri ile en az 4 yıllık eğitim veren ve denkliği yetkili makamca kabul edilen yerli ve yabancı fakültelerden birini bitirmiş olmaları şartı da aranacak.
Başvurular, 25 Kasım 2010 tarihinde saat 17.00'ye kadar Ankara Büyükşehir Belediyesi Teftiş Kurulu Başkanlığına yapılacak.
AA
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
TİKA ya Personel Alınacak

Başbakanlık Türk İşbirliği ve

Kalkınma İdaresi Başkanlığından

TEKNİK YARDIM UZMAN YARDIMCILIĞINA

GİRİŞ SÖZLÜ SINAVI DUYURUSU

Türk İşbirliği ve Kalkınma İdaresi Başkanlığı’nda çalıştırılmak ve Teknik Yardım Uzmanı olarak yetiştirilmek üzere Genel İdare Hizmetleri sınıfından (10) adet Teknik Yardım Uzman Yardımcılığı kadrosu için 27–28 Kasım 2010 tarihlerinde Türk İşbirliği ve Kalkınma İdaresi Başkanlığı Atatürk Bulvarı No:15 Opera Meydanı Ulus-Ankara’da Giriş Sınavı yapılacaktır.

1 - BAŞVURU ŞARTLARI
1 - Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından; 27–28 Haziran 2009 ve 10–11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında;
* 3 Teknik Yardım Uzman Yardımcısı (GİH) kadrosuna alınacaklar için, en az 4 yıllık eğitim veren yüksek öğretim kurumlarının; İşletme, İktisat, Maliye Bölümleri mezunlarından, (Bu dallara öğretim programlarında ağırlıklı olarak yer veren yabancı öğretim kuruluşlarından mezun olan adayların YÖK tarafından verilen Denklik Belgesini ibraz etmeleri zorunludur.) KPSSP:36 puan türünden 80 ve üzeri puan almış olmak ve başvuranlar arasında puan sıralamasına göre ilk 15 aday arasına girmek, İngilizce veya Fransızca dillerinin herhangi birinden en az 45 doğru cevap vermiş olmak veya Arapça ve Rusça dillerinden Kamu personeli Yabancı Dil Sınavından (KPDS) en az 80 puan almış olmak kaydıyla,
* 2 Teknik Yardım Uzman Yardımcısı (GİH) kadrosuna alınacaklar için, en az 4 yıllık eğitim veren, Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü mezunlarından, (Bu dalda öğretim programlarında ağırlıklı olarak yer veren yabancı öğretim kuruluşlarından mezun olan adayların YÖK tarafından verilen Denklik Belgesini ibraz etmeleri zorunludur.) KPSSP: 36 puan türünden 80 ve üzeri puan almış olmak ve başvuranlar arasında puan sıralamasına göre ilk 10 aday arasına girmek, İngilizce veya Fransızca dillerinin herhangi birinden en az 45 doğru cevap vermiş olmak veya Arapça ve Rusça dillerinden Kamu personeli Yabancı Dil Sınavından (KPDS) en az 80 puan almış olmak kaydıyla,
* Teknik Yardım Uzman Yardımcısı (GİH) kadrosuna alınacaklar için, en az 4 yıllık eğitim veren, Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunlarından, (Bu dalda öğretim programlarında ağırlıklı olarak yer veren yabancı öğretim kuruluşlarından mezun olan adayların YÖK tarafından verilen Denklik Belgesini ibraz etmeleri zorunludur.) KPSSP:36 puan türünden 80 ve üzeri puan almış olmak ve başvuranlar arasında puan sıralamasına göre ilk 15 aday arasına girmek, İngilizce veya Fransızca dillerinin herhangi birinden en az 45 doğru cevap vermiş olmak veya Arapça ve Rusça dillerinden Kamu personeli Yabancı Dil Sınavından (KPDS) en az 80 puan almış olmak kaydıyla,
* Teknik Yardım Uzman Yardımcısı (GİH) kadrosuna alınacaklar için, üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren Mimarlık Bölümü mezunlarından (Bu dalda öğretim programlarında ağırlıklı olarak yer veren yabancı öğretim kuruluşlarından mezun olan adayların YÖK tarafından verilen Denklik Belgesini ibraz etmeleri zorunludur.) KPSSP:2 puan türünden 80 ve üzeri puan almış olmak ve başvuranlar arasında puan sıralamasına göre ilk 10 aday arasına girmek, İngilizce veya Fransızca dillerinin herhangi birinden en az 45 doğru cevap vermiş olmak veya Arapça ve Rusça dillerinden Kamu personeli Yabancı Dil Sınavından (KPDS) en az 80 puan almış olmak kaydıyla,
2 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen genel şartları haiz olmak,
3 - Giriş Sınavının yapılacağı tarihte 30 yaşını doldurmamış olmak,
4 - Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya erteletmiş olmak veya askerlikle ilgisi bulunmamak,
5 - Süresi içinde başvurmak ve Giriş Sınavı için istenen belgeleri Kuruma vermiş bulunmak.
6 - Eksik belge ve bilgi bulunan başvurular ile şartları uymadığı halde yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. (Belgelerin aslı ibraz edilmek kaydıyla fotokopisi Personel, İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığınca tasdik edilebilir.)

2 - BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ
Başkanlıktan veya www.tika.gov.tr adresinden temin edilecek Başvuru Formunun açık ve eksiksiz doldurularak, mezuniyet belgesi (yabancı üniversite mezunları için ayrıca denklik belgesi), KPSS sonuç belgesi (aslı veya tasdikli sureti) ve aşağıda belirtilen belgeleri;
a) 4 adet son 6 ay içinde çekilmiş 4,5 x 6 ebadında fotoğraf,
b) Erkekler için askerlik görevini yaptığını, bu görevden muaf veya tecilli olduğunu gösterir belgenin aslı veya tasdikli sureti,
c) Nüfus cüzdanı sureti,
d) www.tika.gov.tr adresinden temin edilerek el yazısıyla doldurulacak özgeçmiş,

İle birlikte 01 Kasım 2010 tarihinden itibaren 12 Kasım 2010 tarihi mesai bitimine (saat 18.00) kadar TİKA Personel, İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Atatürk Bulvarı No: 15 Ulus / ANKARA adresine şahsen veya posta yolu ile başvurulması gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılan müracaatlar ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
Giriş sınavına çağırılmaya hak kazanan adaylar 22 Kasım 2010 tarihinden itibaren www.tika.gov.tr internet adresinde ve Türk İşbirliği ve Kalkınma İdaresi Başkanlığı binası girişine asılacak ilan ile duyurulacak, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Sınava katılamayacak müracaat sahiplerine herhangi bir bildirimde bulunulmayacaktır.
Giriş Sınavına girmeye hak kazanan adaylar Başkanlıkça kendilerine verilecek sınav giriş belgesinde belirtilen yer, tarih ve saatte, nüfus cüzdanı veya sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle hazır bulunacaklardır.

3 - SINAV ŞEKLİ VE KONULARI
Giriş Sınavı, adayların mezun olduğu bölüm ile ilgili alan bilgilerinin yanı sıra, Başkanlığın faaliyet alanı ile ilgili konular, genel kültür düzeyleri, muhakeme, kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin Teknik Yardım Uzmanlığına uygunluğunun değerlendirildiği sözlü bir sınav olacaktır.

4 - DEĞERLENDİRME VE İLAN
Sınav Kurulu üyelerince sözlü sınavda her adaya ayrı ayrı not verilir. Bu notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav kurulu üyelerince verilecek notların aritmetik ortalaması 100 tam puan üzerinden 70’in altında olanlar başarısız sayılır. Başarılı olanlar başarı derecesine göre sıralanır. Başvuru şartlarında belirtilen bölümlere göre yapılan sınıflandırma çerçevesinde; sınavda başarılı olanların sayısı belirtilen kadro sayısından fazla ise en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılacaktır. Sınavda başarılı olanların sayısı belirtilen kadro sayısından daha az ise sadece başarılı olanlar sınavı kazanmış kabul edilecektir. Giriş sınavında başarılı olmak adaylar için müktesep hak teşkil etmeyecektir. Nihai başarı listesi www.tika.gov.tr adresinde ve kurum girişine asılacak listeyle ilan edilecektir.
Başkanlık, başka bir kurumda çalışmakta iken sınavı kazanan adayların, bu görevlerinde olumsuz sicil ve mütalaa ile disiplin cezalarını değerlendirme hakkını saklı tutar. Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz. Ataması yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında, Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere, Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
İlanen duyurulur.

T.C.
Başbakanlık
Türk İşbirliği ve Kalkınma İdaresi Başkanlığı

Atatürk Bulvarı No:15 Ulus / ANKARA


Tlf: 0312 508 10 10

Fax: 0312 309 89 68 - 0312 309 89 69
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Sağlık Bakanlığı 2 bin özürlü personel alacak

Sağlık Bakanlığı, taşra teşkilatına, 17 farklı unvanda istihdam edilmek üzere sınavla 2 bin adet özürlü personel alacak.
Sağlık Bakanlığı Özürlü Personel Sınavı, Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü`nce 13 Kasım 2010`da saat 10.30`da 81 il merkezinde yapılacak. Sınav başvuruları 20 Temmuz-10 Ağustos tarihleri arasında http://personel.saglik.gov.tr internet adresi üzerinden yapılmıştı. Adayların müracaatları, Sınav Müracaatı Kabul Komisyonu`nca kontrol edildi. Sınava özürlülük oranı yüzde 40 üzerinde olan 40 bin 306 aday başvurdu.

Sağlık ve Teknik Hizmetler sınıfında kadrolara başvuracak adayların, ilgili unvanları ibraz etmelerinin yanı sıra ortaöğretim, ön lisans ve lisans mezunu olmaları; memur kadrosunda istihdam edileceklerin ortaöğretim, ön lisans ve lisans mezunu olmaları; hizmetli kadrosunda istihdam edileceklerin ise en az ilköğretim mezunu olmaları şartı arandı. Sınava 350 ilköğretim mezunu başvurdu.

Sınav sonuçları, Milli Eğitim Bakanlığının http://www.meb.gov.tr internet adresinden ilan edilecek. Adayların atama işlemleri ise sınav sonuçlarının Sağlık Bakanlığı`na bildirilmesinden sonra, sınavda aldıkları puana göre oluşan başarı sıralamasına göre yapılacak.

Özürlü personel alımı yapılacak kadrolar şöyle: "20 diş tabibi, 30 eczacı, 150 hemşire, 150 ebe, 20 biyolog, 30 diyetisyen, 15 çocuk gelişimci, 20 fizyoterapist, 20 psikolog, 15 sosyal çalışmacı, 140 sağlık teknikeri, 210 sağlık memuru, 800 memur, 10 mühendis, 10 tekniker, 10 teknisyen, 350 hizmetli"



CİHAN


 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Ziraat Bankası 2 bin 500 personel alacak




Can Akın Çağlar, Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Karslı ile birlikte Malatya'nın Darende ilçesinde Ziraat Bankası Şubesi'ni ziyaret ederek çalışanlarla konuştular, Somuncu Baba Külliyesi'ne geçerek burada Darende Tanıtım Merkezi'nde incelemelerde bulundular.
Gazetecilerin bankaların yeni alacağı personellerle ilgili sorularını da yanıtlayan Can Akın Çağlar, her yıl 2 bin 500 kişi aldıklarını, son 7 yılda 7 bin personel istihdam ettiklerini söyledi.
Çağlar, ''Şu anda mülakatları devam eden bin dolayında arkadaşımız aramıza katılacak. Önümüzdeki yıl da yine 2 bin 500 civarında personel almayı planlıyoruz. Bu Ziraat Bankası için büyüme sürecinde olması gereken bir rakamdır'' diye konuştu.
Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Karslı da Darende ilçesini ziyaret etmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
AK Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık ise Karslı ve Çağlar'ın iş adamlarıyla görüşmek ve Malatya Belediye Başkanı Ahmet Çakır'la fikir alış verişinde bulunmak üzere Malatya'ya geldiklerini kaydetti.
Çağlar ve beraberindeki heyete Darende Belediye Başkanı İsa Özkan da eşlik etti.
AA
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Akademik personel alımı

Bingöl, Zonguldak Karaelmas, Isparta Süleyman Demirel ve Ankara Ufuk Üniversitesi Retörlükleri, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere profesör, doçent ve yardımcı doçent alacak.


Rektörlüklerin alımlara ilişkin duyuruları, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
Duyurulara göre Bingöl Üniversitesi Rektörlüğü 1 profesör, 1 doçent ve 3 yardımcı doçent alımında bulunacak.
Adaylar başvurularını 15 gün içinde Bingöl Üniversitesi Rektörlüğüne yapacaklar.
Alınacak olan akademik personelin görev yapacağı okullar ve sayıları şöyle:
''Ziraat fakültesi: endüstri bitkileri alanında çalışmış 1 profesör, süt ineklerinde ekmek mayasının etkileri konusunda çalışmış 1 doçent, toprak oluşumu ve sınıflandırılması alanında çalışmış 1 yardımcı doçent,
Fen edebiyat fakültesi: deneysel psikolojisi anabilim dalı için 1 yardımcı doçent,
Mühendislik mimarlık fakültesi: yapı ve mekanik anabilim dalı için 1 yardımcı doçent''
-ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ-
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Rektörlüğü, 1 doçent alacak.
Buna göre Tıp Fakültesinin iç hastalıklar anabilim dalında görevlendirilmek üzere endokrinoloji ve metabolizma hastalıkları bilim dalında yan dal ihtisası yapmış 1 doçent alınacak.
Geniş bilgi http:\\www.karaelmas.edu.tr sayfasından temin edilebilecek.
-SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ-
Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğü, daimi statüde 5 profesör ve 5 doçent alımında bulunacak.
Adaylar başvurularını 15 gün içinde şahsen Süleyman Demire Üniversitesi Retörlüğüne yapacaklar.
Öğretim üyelerinin görev yapacağı fakülteler ve sayıları şöyle:
''Eğridir Su Ürünleri Fakültesinin su ürünleri temel bilimleri bölümü için su omurgasızları üzerinde uzmanlaşmış 1 profesör,
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin iktisat ve işletme bölümleri için bölgesel kalkınma konusunda çalışma yapmış 2 profesör,
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin işletme bölümü için 1 doçent,
İlahiyat Bilimler Fakültesinin temel islam ve felsefe ve din bilimleri bölümleri için 2 profesör,
Teknoloji fakültesinin enerji sistemleri ve imalat mühendisliği bölümleri için akışkan yataklı kurutma konusunda çalışmaları olan, buharlaştırmalı soğutucular, kompresörlü soğutma sistemleri ile elektron ışın kaynağı konusunda doktora yapmış 4 doçent''
-UFUK ÜNİVERSİTESİ-
Öte yandan Ufuk Üniversitesi Rektörlüğü, Tıp Fakültesinde istihdam edilmek üzere 3 profesör alacak.
Tıp Fakültesinin göz, kulak burun boğaz ve nöroloji bölümleri için 3 profesör alınacak.
Adapylar başvurularını 15 gün içerisinde şahsen Rektörlük Personel Müdürlüğüne yapacaklar.
Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecek.
Detaylı bilgi http://www.ufuk.edu.tr adresinden temin edilebilecek.
AA
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
2 bin 750 lira maaşlı 10 geçici iş fırsatı

İster hediye paketleyin, ister bordrolama yapın ya da sadece araç kullanın. Emekli ya da öğrenci olmanız da fark etmiyor. Geçici 10 iş fırsatı sizi bekliyor...
Maaş 1.400 liradan başlıyor

OTELLERİN ön büro personellerinden olan resepsiyonistlerin aylık kazançları brüt bin 400-2 bin 200 TL arasında değişiyor.
Sorumluluk alanlarında ise müşterilerin oda anahtarlarını almak, yerleştirmek, faturaları düzenlemek, odalarla ilgili bilgi vermek, mevcut aksaklıkların giderilmesi için gerekli birimlerle iletişime geçmek gibi bir dizi iş bulunuyor.
Geçici asistanlar boşluk dolduruyor

Maaş, brüt 2 bin-3 bin TL arasında değişiyor. Şirketlerin yoğun dönemlerinde iş yükünü hafifletmek adına veya var olan personelin, sağlık sorunları, doğum izni, yıllık izin vs gibi durumlarındaki mevcut boşluğu doldurmaya yarıyor.
Mağaza satış destek elemanı

HAZIR giyimden teknolojiye kadar çoğu sektörde yeni yıl alışverişi hareketliliği var. Talep üzerine mağazalar hem kasada yığılma olmasın diye hem de alışveriş esnasında tüketicinin işini kolaylaştırmak için bu döneme özel satış elemanı alıyor. Günlük ücret net 40-60 TL arasında.
Hediye paketi için çalışanlar

Yeni yıl öncesi çok katlı mağazalarda ciddi anlamda hediye paketleme elemanı ihtiyacı doğuyor. Bunun için üniversite mezunu olmanız ya da bilgisayar bilmeniz gerekmiyor. Günlük net 35-55 TL arasında alıyorlar.
Esnek çalışma saati ve günde 70 TL imkanı

LOJİSTİK, hızlı tüketim, ilaç, perakende ve otomotivde veri giriş operatörlerine ciddi talep var. Esnek çalışma saatleriyle sadece geçici iş arayanlara değil, mevcut işinin yanında ek iş yapmak isteyenler için de fırsatlar sunuyor. Aylık anlaşma yapacaksanız alacağız ücret brüt 1.100-1.600 TL arası değişiyor. Günlük çalıştığınızda ise net 50-70 TL kazanabiliyorsunuz.
Yılsonuna doğru muhasebecilerin işleri daha da yoğunlaşıyor

Bütçe çalışması, yıl sonu kapanışı, denetim vb. gibi sebeplerle yoğunluk yaşayacak muhasebe departmanlarında, aralık ayında muhasebe sorumlusu/asistanı ihtiyacında artış oluyor. Temel muhasebe bilgisi bu pozisyonlarda işe alım için yeterli oluyor. Aylık ücretleri brüt bin 500-2 bin 500 TL aralığında değişiyor.
Deneyimsiz çalışana 1.500 lira

AYLIK ücretleri brüt bin 500-2 bin TL arasında değişen santral operatörlüğü de belli bir eğitim ve deneyim gerektirmeyen işler arasında geliyor. Santral operatörlüğünün iş tanımı ise telefon görüşmelerinin yapılmasına aracılık etme, abone hizmetlerini yürütme ve bilgi verme işlemlerini belli bir süre içinde yapmanızı kapsıyor.
Ehliyetiniz varsa tamam!

ARAÇ kullanımının yoğun olduğu şirketler bu hizmeti 'outsource' olarak da karşılayabiliyor. Bu tip 'taşeron' şirketlerin yanı sıra kuruluşlar kendilerine bağlı da çalışabilecek şoför arıyor. Maaş brüt 850-bin 300 TL arasında değişirken, günlük net 40-60 TL arasında oluyor.
Anketörlere 60 TL ödeniyor

Günlük ücretleri net 40-60 TL arasında değişiyor. Bu işi yapmanız için de tecrübeniz, eğitiminiz ya da herhangi bir alt yapınız olması gerekmiyor. İkna yeteneğinizin olması yeterli. Bir de uzun saatler boyunca ayakta durmanız gerekecek, baştan hatırlatalım.
Yıl sonlarında bu departmana ihtiyaç artıyor

YIL SONLARINDA başta büyük holdingler olmak üzere istihdamı fazla olan şirketlerin insan kaynakları departmanında ciddi eleman açığı oluşuyor. Yoğun evrak trafiği söz konusu departmana eleman alımını zorunlu hale getiriyor. İnsan kaynakları destek elemanlarının aylık ücretleri ise brüt bin 500-2 bin 500 TL.
Bu tarz işlerde potansiyel var 2011'de %30 artış bekliyoruz

Dönemsel eleman ihtiyacı talebinin günden güne arttığını belirten Manpower Türkiye Genel Müdürü Ebru Coş, 'Sadece biz 2 bin kişiye dönemsel iş bulduk.
Bu artışın, aralık başı itibarıyla daha da yükseleceğini öngörüyoruz. Dönemsel personel istihdamı alanında genel olarak ihtiyacın hızlı tüketim, otomotiv, ilaç ve mağazacılık sektörlerinde daha yoğun olduğu bir döneme girildi.
2011'de dönemsel iş potansiyelinde yüzde 30 artış bekliyoruz' dedi. Coş, şöyle devam etti: 'Örnek vermek çok uluslu bir müşterimiz, yoğun işe alımlarına destek olacak, 6 ay süre ile aylık 2.790 TL brüt maaşla çalışacak bordro ve özlük işleri personeli arıyor.
Kozmetikçi bir müşterimiz ise yeni çıkaracağı oje için, 3 gün boyunca ürün tanıtımını yapacak, müşterilere oje sürecek 'oje elemanı' talebinde bulundu.'
Akşam
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Dışişler Bakanlığı 25 mütercim alacak

Dışişleri Bakanlığının gazetelerde yer alan duyurusuna göre, merkez teşkilatında, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre büro hizmetlerinde çalıştırılmak üzere 13 İngilizce, 4 Almanca, 4 Fransızca, 2 Arapça ve 2 Farsça olmak üzere mütercim unvanlı toplam 25 sözleşmeli personel alınacak.


-ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR-
Adaylarda, üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren İngilizce, Fransızca, Almanca, Arapça ve Farsça Dili eğitimi/edebiyatı/mütercim-tercümanlık veya çevrebilim bölümlerinden veya eğitim fakültelerinin İngilizce, Fransızca, Almanca, Arapça ve Farsça bölümleri ile bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurt içi veya yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmaları şartı aranacak.
30 Haziran-1 Temmuz 2009 ve 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılmış olan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından birinden (2009-KPSS ve 2010-KPSS) İngilizce, Almanca ve Fransızca dilleri için en az 80, Arapça ve Farsça içinse en az 70 KPSSP3 (B) puana sahip olmak da adaylarda aranacak şartlar arasında yer almakta.
Ayrıca adaylarda, son başvuru tarihinden 5 yıl öncesine kadar, başvuru yapılan yabancı dilde en az (B) düzeyinde KPDS puanına sahip olmak veye İngilizce'den başvuran adaylar için Test Of English as a Foreign Language (TOEFL) sınavından en az 213 puan veya International English Language Testing System (IELTS) sınavından en az 7,5 puan düzeyinde yabancı dil bildiğini belgelemeleri de istenecek.


-BAŞVURU-
Adaylar iş talep formunu Dışişleri Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığı İç Hizmetler Şubesinden ya da internet aracılığı ile www.mfa.gov.tr adresinden temin edebilecekler.
Başvurular, şahsen 22 Aralık 2010 tarihinde mesai saati sonuna kadar Dışişleri Bakanlığına yapılacak.
Posta ile yapılan başvurular ise kabul edilmeyecek.
AA
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere devamlı statüde 10 profesör ve 8 doçent doktor alacak.


Adıyaman Üniversitesi 18 akademisyen alacak


Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğünün öğretim elemanı alımına ilişkin duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
Duyuruya göre Tıp Fakültesinin Cerrahi ve dahili tıp bilimleri için 8 profesör doktor alınacak.


Rektörlük Kahta Meslek Yüksek Okulunun bitkisel ve hayvansal üretim ile Sağlık Yüksekokulu'nun ebelik bölümü içinse 2 profesör doktor alımında bulunacak.
Tıp Fakültesinin cerrahi ve dahili tıp bilimleri bölümü içinse toplam 7 doçent doktor alınacak.
Profesör ve doçent adayları başvurularını 15 gün içinde şahsen, Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına yapacak.
AA
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
15 adet sözleşmeli statüde İGEME Uzman Yardımcısı pozisyonuna açıktan atama ile personel alınacaktır.



T.C. BAŞBAKANLIK DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI
İHRACATI GELİŞTİRME ETÜD MERKEZİNE
YARIŞMA SINAVI İLE SÖZLEŞMELİ STATÜDE
İGEME UZMAN YARDIMCISI ALINACAKTIR
Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı Geliştirme Etüd Merkezinde çalıştırılmak üzere görev yeri aşağıda belirtilen toplam 15 adet sözleşmeli statüde İGEME Uzman Yardımcısı pozisyonuna açıktan atama ile personel alınacaktır. Sınavda başarılı olan adaylar, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun ve diğer kanunların sözleşmeli personel hakkındaki hükümlerine tabi olmayan sözleşmeli personel olarak (4059 sayılı Kanunun ek 2 nci maddesine göre) işe başlatılacaklardır.

I. ADAYLARDA ARANACAK KOŞULLAR
1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen şartları taşımak,
2) 01.01.2011 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak (01.01.1976 ve daha sonra doğanlar),
3) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 27 - 28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından birinden KPSS P78, KPSS P79 ve KPSS P81 puan türlerinden 80 (seksen) ve daha yukarı puan almış olmak, (Puan türlerine göre pozisyon sayıları ve görev yerleri aşağıda belirtilmiştir.)
imege.jpg

4) En az dört yıllık eğitim veren siyasal bilgiler, hukuk, iktisadi ve idari bilimler, iktisat, işletme, mimarlık ve mühendislik fakülteleri ile ticari bilimler fakültesinin uluslararası ticaret ve/veya işletmecilik bölümlerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt içi veya yurt dışındaki fakülte, yüksekokul veya bölümlerden mezun olmak.
KPSS P78 puan türü için Bilgisayar Mühendisliği bölümünden,
KPSS P79 puan türü için Hukuk Fakültesinden,
KPSS P81 puan türü için İktisap İşletme, Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler, Uluslararası Ticaret ve/veya İşletmecilik Bölümlerinden mezun olmak.
5) KPDS'den yukarıda belirtilen yabancı dillerden yapılan testlerden en az 80 (B) düzeyinde puan almak veya Test of English as a Foreign Language (TOEFL) sınavından en az 185 puan (yeni) veya 490 puan (eski), International English Language Testing System (IELTS) sınavından (akademik) en az 6.50 puan veya First Certificate in English (FCE), Certificate in Advanced English (CAE) ve Certificate of Proficiency in English (CPE) sınavlarından C düzeyinde yabancı dil bilgisini belgelemek (İki veya daha fazla yabancı dil belgesine sahip olanlar başvurularında sadece tek dil tercihi yapabileceklerdir).
6) Sınava başvuran adaylardan KPSS sonuçlarına göre yukarıda puan türleri ve yabancı dillerine göre belirtilen pozisyon sayılarının her biri için 5 katı aday sözlü sınav-mülâkata çağrılacaktır. Ayrıca, son sıradaki adayla aynı puanı almış olan adaylar da sınava katılmaya hak kazanırlar. Sözlü sınava katılmaya hak kazanan adaylar 10.01.2011 tarihinden itibaren İGEME'nin web sitesi (www.igeme.gov.tr) ile İGEME binasının girişinde ilan edilecek olup, kişilere ayrıca özel bir duyuru yapılmayacaktır. Puan türü veya yabancı dil itibarıyla ayrılan kontenjan sayıları kadar müracaat olmaması halinde, bu kontenjanlar iptal edilerek diğer puan türü veya yabancı dil kontenjanlarına aktarılacaktır.

II. SINAV KONULARI, SINAV YERİ VE TARİHİ
Sözlü sınav 20.01.2011 Perşembe günü Ankara'da İGEME/Mithatpaşa Cad. No:60 Kızılay adresinde yapılacaktır. Belirlenen tarihte herhangi bir nedenle sınava katılmayanların mazeretleri kabul edilmeyecektir. Sözlü sınavda adayların, bilgisayar mühendisliği, hukuk, iktisat, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, uluslararası ticaret ve/veya işletmecilik bölümleri konularına ilaveten genel kültür ve genel ekonomi bilgisi ölçülerek, hizmetin gerektirdiği niteliklere sahip olup olmadıkları değerlendirilecektir. Puan türü veya diğer yabancı diller itibarıyla ilan edilen kontenjan sayısı kadar adayın başarılı olmaması halinde, boş kalan kontenjanlar KPSS P81 puan türüne ve İngilizce dil kontenjanlarına aktarılacaktır.

III. SINAVA BAŞVURU ŞEKLİ VE GEREKLİ BELGELER
Başvurular 13.12.2010 Pazartesi günü saat 09.00'da başlayıp, 31.12.2010 Cuma günü saat 17.00'de sona erecektir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler
1) I.GEME'den veya http://www.igeme.gov.tr web-sitesinden temin edecekleri İş Talep Formu, u,
2) T.C. Kimlik Numarası beyanı,
3) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya İGEME tarafından onaylı örneği.
4) KPSS sonuç belgesinin aslı veya İGEME tarafından onaylı örneği veya bilgisayar çıktısı,
5) Yabancı dil belgesinin aslı veya İGEME tarafından onaylı örneği veya bilgisayar çıktısı,
6) İki adet vesikalık fotoğraf,

Sözlü Sınavdan Önce İstenecek Belgeler
1) Adayların sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair yazılı beyanı, ı,
2) Sabıka kaydı olmadığına dair yazılı beyanı,
3) Erkek adayların askerlik ile ilişiği olmadığına dair yazılı beyanı,
4) Dört adet vesikalık fotoğraf.

IV. SINAV BAŞVURUSU İÇİN MÜRACAAT YERİ
T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı
İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi
Mithatpaşa Cad. No: 60
06420 Kızılay / ANKARA
Tel : (312) 417 22 23
Dahili: 305-312-356-508
 

ismail

Yeni
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
20,475
Tepkime puanı
2,063
Puanları
0
Yaş
45
Dumlupınar Üniversitesi personel alacak

Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere 7 araştırma görevlisi ve 2 öğretim görevlisi alacak.



Alınan bilgiye göre, Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü, Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü, Güzel Sanatlar Fakültesi İç Mimarlık Bölümü, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye Bölümlerinde birer, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümünde 3 araştırma görevlisi istihdam edilecek.
Rektörlük Enformatik Bölümü ile Tavşanlı Meslek Yüksekokulu Mimarlık ve Şehir Planlama Bölümü için birer öğretim görevlisi alınacak.
Gerekli koşulları taşıyan adayların, 10 Aralık Cuma günü mesai bitimine kadar Rektörlük Enformatik Bölümüne alınacak öğretim görevlisi için Rektörlük Personel Daire Başkanlığına, diğer kadrolar için ilgili fakülte ve meslek yüksekokulları müdürlüklerine istenen belgelerle şahsen müracaat etmesi gerekiyor.
AA
 
Üst