İlginiz için gerçekten teşekkür ederim.
Ama hani derler ya elektronik eşya biraz şans işi. Galiba bizimki de öyle oldu. Ben biraz da servisten şikayetçiyim. Hatta kazara bu satırları bir Vaillant yetkilisi okursa diye servisin ismini de söyleyim: Karaman
Servisi çağırdık çok gürültülü çalışıyor diye. Geldi, söktü, baktı, taktı, sesini dinledi. Bu ses normal dedi. Ama ben bile farkındayım anormal bir durum olduğundan. Dediğim o sucuyu çağırdım sonra.
Söktü baktı. Hocam dedi, fanların ayaklarının vidası gevşemiş yalama yapmış, dedi. Hatta biri kırılmış. Araya bir şeyler koydu, söktü, bir şeylerle sıkıştırdı. Hemen altında filtre var onu temizledi, peteklere sıcak su yürüdü. Gelmişken petekleri de temizleyiver dedim. Tamam dedi ama 2 gün sonraya randevu verdi. Nihayetinde petekler de temizlendi havası alındı, bir ooooh çektik. Ama servise hala kızgınım. Mümkünse benim güneşim olsun. Yani şööööyle 160 milyon kilometre uzağıma gitsin.
Yalıtım deyince bina yeni zaten yalıtımı var. 3 katlı binanın tam orta katındayım. Ama ahd ettim değiştireceğim. Burada yazılanlara bakınca Viesman yoğuşmalı düşünüyorum. Buderus da olabilir.
Verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ederim.
Rica ederim katkısı olabildiyse ne mutlu...
Elektronik aksam söylediğin üzere biraz şans işi fakat elektronik aksamlardaki sorunları anlayabilecek piyasada yetişmiş nitelikli çalışan eleman sıkıntısı oldukça sorun teşkil ediyor...Yani bu iş dalında uzmanlaşmış mesleki eğitimini bu yönde almış arkadaşlar günümüz zamanında ne yazık ki farklı alanlarda bir çoğu meşgul ve çalışma yaşamlarını sürdürmekte...
Denilir ki neden mesleki eğitimi okumuş insanlar farklı alanlarda diye...?..
Malesef ülkenin çalışanlara sunduğu ekonomik limitler meslek eğitiminin ahbablarının bir çoğunun bu alanda faaliyet göstermesine olanak sağlamıyor...Ülkece bir çok konuda oldukça sıkıntılarımız mevcut....
Çoook önceki dershane zamanlarımı hatırlıyorum...
Ben mühendislik seçemezken seçsem de mesleğim olmasına rağmen x bir alanda yoğunlaşmama rağmen 100 sorudan malesef 94 doğru bilip x alanda kendi mesleğimde ancak mühendis olabiliyordum ama bu durum anadolu lisesi okuyan yada düz lise okuyan için 75 doğru ile mühendislik gerçekleşebiliyordu....
Böyle bir durumda asıl işin ahbabı mühendis olamıyorken malesef işin ahbabı olmayan sadece kitap kurdu olanlar bu konuda mühendislik hizmeti verdiler...zamanla bazı şeyler değişti ama ülkede eğitim alanında ki aksaklıklar oldukça mevcut...
İşin özü ..
Şunu demem gerekir ki..
Evinize arızanız için Bakıma gelen arkadaşın arızayı tespit etme ve yerinde anlama yeterlilik kapasitesi ve bilgiside bence iyi olmalı....
Yerinde ses yapan bir cihazda vida gevşediğini yada olmadığını nitelikli donanımlı bir usta rahatlıkla farkedebilir....
Sizin şanssızlığınız bence evinize tamir için gelen ustanın ne derece arıza sorun tespit ve çözüm konusunda yeterli olup olmadığıdır....Arızaya gelen arkadaşımızı suçlamak yada hatayı ona tamamiyle yüklemek istemem fakat sizinde şunu bilmenizi isterim ki...
Elektronik eksiklikler ve aksamlar olunca bu Buderusta da olabilir Viesmanda da olabilir ECA da yada DemirDöküm de de olabilir.....
Önemli olan Yetkili servis elemanlarının KALİTELİ ve USTALIK konusunda ki deneyimleridir...
Petekleriniz eve yeni takılmışsa havası alınması yeterli durum olur....Petek içerisindeki suların temizliği 1 yılda bir yaptırılması yeni su ile değiştirilmesi verimli olandır...
Evinizdeki ısı yalıtımı sadece DIŞ cephe kaplamasıyla tam manada olmuyor...
ISI YALITIMI denilince genelde TÜRKİYE de akla sadece DIŞ CEPHE kaplamaları geliyor...
Evet genel manada en çok dış cephenin yalıtımsız olması ISIL değeri kaybettiriyor fakat Pencerelerinizin uyumu kapılarının eşik ile uyumu İç duvar kaplamalarındaki kullanılan malzeme türevleri...bununla birlikte çatı katındaki kayıplar...iç duvar kaplamalarında genelde YTONG vb.. kullanıldığında hem bina yükü hemde yalıtım anlamında oldukça katkısı oluyor..
Filtrenin ucunda küçük bir meme deliği var o deliğin tozla tıkanması ateşin yeterli olmaması anlamını sağlar ki buda ısıyı etkiliyor...
Filtrenin tıkalı olmadığı kendini belli eder..
Eğer kombide yanan ateş gür bir şekilde mavi kırmızı sarı renk görünüyorsa filtre meme ucu temizdir...Eğer filtre meme ucu tıkalıysa buda yanan ateş gür değilde yarı değere düşmüştür ve burada çogu zaman mavi renk görünür sarı ve kırmızı renk çok daha az belirgin olur...
Servis ağları ve teknik donanım çalışanlarının sunduğu imkanlar ile Normal bir sucunun size sunacakları olanaklar ve zamanlar elbette değişiklik gösterecek.....
Servis ağından memnun olmadığınızda bu durum hakkında önce servisi sonrasında Firmayı bilgilendirmenizi size tavsiye edebilirim...tabi siz isterseniz...
Netice FİRMA lar için en önemli hususiyet MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ dir...Siz müşteriler memnun olduğu sürece devamında ÖNERİ İSTEK VE ŞİKAYETLER ile katkıda bulunduğunuz sürece Size dönük yerinde yada Serviste sunulacak HİZMET KALİTESİ de bir o kadar artar bir değer olacaktır...
Unutulmasın ki...
HAYAT PAYLAŞILDIKÇA DAHA GÜZELDİR...
Böyle.